معتبر ترین سایت شرط بندی ایرانی

داشتن فرم همچنین به شما امکان می دهد با کشیدن کمتر و تلاش کمتری شنا کنید (به تمام دلایلی که در قسمت شنا با شنا در استخر شنا ذکر شد. علاوه بر این ، چربی بدن ، اگرچه بیشتر بی اثر است ، برای زنده ماندن از اکسیژن استفاده می کند و اکسیژن عضلات شما را هدر می دهد. استفاده کردن.
یک غواص قوی نیز انرژی کمتری نسبت به یک غواص ضعیف خواهد داشت ، بنابراین به اکسیژن کمتری نیاز دارد.
تصویری با عنوان Maximaize Your Scuba Dive مرحله 5
5
به خوبی هیدراته باشید و خسته نشوید. کمبود آب در هنگام غواصی حالت خطرناکی است. هوای فیلتر شده ای که از مخزن نفس می کشید بسیار خشک است (برای جلوگیری از زنگ زدگی مخزن باید باشد) ، و هنگام شنا انرژی زیادی را اعمال می کنید و به نوبه خود عرق می کنید.
کم آبی بدنبازدم را به طور کامل انجام دهید. تمام هوای ریه های خود را بیرون بریزید. همانطور که شروع به استنشاق می کنید ، کمی از خواب عقب بروید. حدود کسری از ثانیه هوا خواهید گرفت. در هیجان خود ، به اندازه کافی استنشاق خواهید کرد.
12
برای غواصی مناسب با مداد ، بازوهای خود را در کنار پهلو قرار دهید.
13
فرود خود را در آب و سطح متوقف کنید. شما قبلاً می دانید که چگونه این کار را از تخته کم انجام دهید.
14
برداشتن جهش را به خودتان تبریک بگویید!
15
بلافاصله دوباره آن را امتحان کنید ، حداقل دو بار دیگر. به آن فکر نکنید ، فقط آن را انجام دهید. این باعث می شود شما به اندازه کافی به فعالیتی عادت کنید که ترسهای قدیمی برای دفعه بعدی دوباره به آن دامن نزند.

غواصی زیر آب غواصی کوبا

چگونه می توان به قطب شمال رسید

خرید دوچرخه کوهستان

، ,شنا ,غواصی ,دهید ,کمتری ,اکسیژن ,خود را ,انجام دهید ,می کنید ,اندازه کافی ,را به

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
وبلاگ تهران فایل های دبستانی . معاونت پرورشی و اجرایی دبستان هنرستان های فنی حرفه ای ناحیه یک مشهد مقدس صالحه + عصر رسانه گیسو معصومیان 7sun ورزش